Werken bij MCX Zoeken
Nieuws

Netwerk onderbreking

31-01-2018
Vanochtend heeft zich een storing voorgedaan in het netwerk van MCX. De infrastructuur specialisten van MCX zijn direct begonnen met het onderzoek naar de oorzaak van het incident. De storing zat in het netwerk in het datacentrum in Ede. Hierdoor was het voor klanten, die de dienstverlening afnemen vanuit dit datacentrum, helaas niet mogelijk om toegang te krijgen tot hun omgeving. Daarnaast was de website van MCX en het MCX dashboard voor het aanmelden van tickets ook niet beschikbaar. Inmiddels is het probleem verholpen, op een aantal individuele gevallen na, en kunnen alle klanten zonder problemen gebruik maken van de dienstverlening. Toegang tot het MCX Dashboard is ook weer mogelijk. MCX is in onderzoek naar de oorzaak van het incident en gaat ervoor zorgen dat kans op herhaling wordt geminimaliseerd. De getroffen klanten krijgen een RCA van het incident en de beheersmaatregelen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze Service Manager, Ivo Zekhuis via 055 5260670.