Dat de kernwaarde ‘Security’ belangrijk is voor dit bedrijf herken ik zeker, ik ben hier elke dag mee bezig. Dit omdat we klanten hebben die werken met bijzondere persoonsgegevens en daar moet zorgvuldig mee worden omgegaan. Daarnaast is ons serviceniveau zeer hoog. MCX werkt niet voor de klant maar mét de klant. Dat merk je doordat het contact informeler en laagdrempeliger is. Daardoor ervaar ik het klantcontact meer als verlengde van mijn team, dan als contact met een andere organisatie.
Ik vond het heel gaaf dat ik na 1,5 maand dienstverband werd aangehaakt voor een meeting met een klant waarbij er ook een delegatie van Oracle aanwezig was. Er zaten wel 30 mensen in de vergaderzaal. Daar werd mijn mening gevraagd. Een mooi moment waarbij mijn kennis werd gewaardeerd en ook direct werd ingezet.
Voor de toekomst heb ik mezelf kleine doelen gesteld zodat ik veel kan leren en dat betekent veel vragen stellen! Het duurt een jaar voordat je ingewerkt bent en die tijd geef ik mezelf ook. Zolang ik zie dat er steeds taken bij komen en progressie is, dan motiveert dat mij om door te gaan. Belangrijk daarin zijn werkzaamheden die je op een gegeven moment zelfstandig kan doen en die zijn er steeds meer!